Projekt MOFILM to nowatorski pomysł na połączenie sztuki i marketingu. Młodzi twórcy mogą realizować swoje kreatywne pomysły, kręcąc kilkudziesięciosekundowe filmiki o różnorodnej tematyce. Zwycięzcy konkursów MOFILM są zapraszani na festiwale filmowe, gdzie pokazywane są ich prace. MFF Nowe Horyzonty właśnie rozpoczął współpracę z MOFILM przy projekcie, w którym wezmą udział filmowcy z całego świata. Właśnie ruszył jeden z konkursów - Pepsi Films.
W tym roku autorzy najlepszych filmów nagrodzonych w konkursach MOFILM i współpracujących marek po raz pierwszy zostaną zaproszeni na festiwal Nowe Horyzonty we Wrocławiu (21-31 lipca). 27 lipca odbędzie się pokaz filmów laureatów wraz z wręczeniem nagród.
Więcej o Pepsi Films Poland 2011
Na kanale MOFILM na youtube można obejrzeć dotychczas nagrodzone produkcje:
http://www.youtube.com/mofilmchannel#p/u
W konkursie Pepsi Films należy zrealizować 60-sekundową filmową odpowiedź na hasła: "Orzeźwij... siebie samego!", "Odciśnij swoje piętno!", "Jestem sławny!". By wziąć w nim udział należy umieścić swoje zgłoszenie na platformie MOFILM w zakładce: www.mofilm.com/competitions/pepsifilms
Spośród uczestników zostanie wyłonionych dziewięciu zwycięzców - po trzech z każdej zadanej przez organizatorów tematyki. Na laureatów czekają nagrody finansowe w wysokości 10 000, 2 000 i 500 dolarów. Trzech najlepszych finalistów zostanie zaproszonych na festiwal Nowe Horyzonty. We Wrocławiu zostanie wybrany zwycięzca konkursu, który dzięki wsparciu profesjonalnych mentorów oraz wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu i budżetu 20 000 dolarów, zrealizuje unikalny projekt Pepsi.
Więcej informacji na stronie internetowej www.mofilm.com
MOFILM współpracuje z czołowymi, międzynarodowymi markami (AT&T, Kodak, Pepsi, Chevrolet, Renessaince Hotels, Visa i wiele innych), najważniejszymi imprezami filmowymi, prestiżowymi szkołami kształcącymi filmowców (LA Film School, London Film Academy) i ważnymi osobistościami branży filmowej (choćby Spike Lee, Robert Redford, Kevin Spacey, Jon Landau).