Rozpoczęła się sprzedaż akredytacji medialnych na 16. Międzynarodowy Festiwal Filmowy T-Mobile Nowe Horyzonty (21-31 lipca 2016) we Wrocławiu. Akredytacje medialne można zamówić przez formularz dostępny tutaj. Cena akredytacji wynosi 350 PLN.
Najważniejsze informacje o akredytacjach:
Zasady zakupu i korzystania z akredytacji medialnych
Szczegóły programu festiwalowego, informacje o nadchodzących konferencjach prasowych dotyczących 16. edycji MFF T-Mobile Nowe Horyzonty będą stopniowo ujawniane na stronie internetowej www.nowehoryzonty.pl. Po raz jedenasty gospodarzem festiwalu jest miasto Wrocław - Europejska Stolica Kultury 2016. Po raz czternasty partnerem festiwalu jest T-Mobile Polska S.A.
W razie pytań prosimy o kontakt:
Agata Burdzy
agata.burdzy@snh.org.pl
tel. 606 884 810
Rozpoczęła się też sprzedaż akredytacji branżowych na 16. Międzynarodowy Festiwal Filmowy T-Mobile Nowe Horyzonty (21-31 lipca 2016) we Wrocławiu.
Akredytacje można zamówić przez formularz dostępny tutaj. Cena akredytacji wynosi 350 PLN. Sprzedaż trwa od 1 marca br. do wyczerpania puli akredytacji, ale nie dłużej niż do 21 czerwca 2016. Akredytacje są przyznawane przedstawicielom branży filmowej aktywnym zawodowo.
Zasady zakupu i korzystania z akredytacji branżowych
MFF T-Mobile Nowe Horyzonty znany jest ze swojego wszechstronnego programu, ale od lat oferuje także różnorodną ofertę wydarzeń branżowych, które przyciągają do Wrocławia profesjonalistów z całego świata: producentów i reżyserów, scenarzystów, dystrybutorów, sales agentów, selekcjonerów festiwali filmowych, pracowników działow promocji, dziennikarzy i krytyków filmowych. Podczas festiwalu odbywają się ważne dla polskiego i zagranicznego środowiska filmowego debaty, dyskusje, konferencje, warsztaty i masterclassy poświęcone promocji zagranicznej, developmentowi, filmom dla dzieci, produkcji czy postprodukcji. Przedstawiciele polskiej i zagranicznej branży filmowej (co roku ok. 600 gości) mają okazję uczestniczyć w wydarzeniach takich jak Polish Days, Studio Nowe Horyzonty, Sunday in the Country czy FILMS FOR KIDS.Pro.
W ramach 16. MFF T-Mobile Nowe Horyzonty we Wrocławiu, po raz kolejny odbędzie się najważniejsze wydarzenie branżowe w Polsce - Polish Days (27-29 lipca), podczas którego, na zamkniętych pokazach filmowych przedstawiciele branży z całego świata oglądają najnowsze polskie filmy, a producenci i fundusze filmowe szukają polskich projektów, w które mogliby się zaangażować. Wydarzenie jest organizowane od 2013 roku wraz z Polskim Instytutem Sztuki Filmowej, we współpracy z kluczowymi instytucjami filmowymi w Polsce.
W dniach 24-27 lipca, również podczas festiwalu, odbędzie się siódma edycja Studia Nowe Horyzonty - programu szkoleniowego organizowanego wspólnie z Creative Europe Desk Polska i London Film Academy, skierowanego do młodych przedstawicieli branży filmowej chcących poznać tajniki międzynarodowego rynku: wiedzy o produkcji, dystrybucji, promocji filmów, okazją do wymiany doświadczeń oraz pracą na rozwojem projektu pod okiem ekspertów.