Studio graficzne Homework, które zaprojektowało logo 1. American Film Festival we Wrocławiu, działa w Warszawie od 2003 roku. Jego założyciele, absolwenci gdańskiej ASP, znani są jednak w środowisku znacznie dłużej: Joanna Górska, stypendystka Ecole Superieure d'Art Graphique w Paryżu, w 2001 roku zdobyła I nagrodą w konkursie grafiki studenckiej Agrafa. Jerzy Skakun, mający na swoim koncie studia w Hochschule für Gestaltung St. Gallen w Szwajcarii, trzykrotnie (1997, 2001, 2002) został laureatem konkursu na plakat BHP Centralnego Instytutu Ochrony. Ich prace charakteryzuje precyzyjny warsztat oraz poczucie humoru. Wiele z nich nawiązuje do grafiki lat 50. i 60. Plakaty Homework są atrakcyjne nie tylko plastycznie, ale i literacko. Graficy bywają autorami błyskotliwych sloganów, np. Bądź głupszy, nie czytaj prasy (2005, główna nagroda w 3 edycji Galerii Plakatu AMS na plakat promujący czytelnictwo).
Najchętniej współpracują z instytucjami kulturalnymi, m.in. Teatrem Dramatycznym w Warszawie, Fundacją Mañana, czy Muzeum im. Pułaskiego w Warce. Są laureatami m.in. Grand Prix konkursu kalendarzy Vidical (2002), srebrnego medalu Międzynarodowego Biennale Plakatu w Meksyku (2004) oraz wyróżnienia 5. Krakowskiego Festiwalu Plakatu w Krakowie (2005).
Studio Homework w 2005 roku zaprojektowało jeden z naszych ulubionych plakatów NH, inspirowany kadrem z filmu Oh, uomo w reżyserii Yervanta Gianikiana i Angeli Ricci Lucchi.