Ułomne symetrie
Beatrice Gibson, której poprzedni eksperyment filmowy F jak Fibonacci był pokazywany podczas 15. MFF T -Mobile Nowe Horyzonty, tym razem snuje refleksję nad podobieństwem muzyki do gospodarki kapitalistycznej. Podobnie jak w przypadku jej wcześniejszego dokonania, inspiracją do powstania najnowszego filmu była satyryczna powieść Williama Gaddisa Jr z 1975 roku.
Beatrice Gibson
Urodzona w 1978 roku. Mieszka i pracuje w Londynie. W swojej działalności artystycznej wykorzystuje różne media. Jej filmy eksperymentalne były pokazywane m.in. na Festiwalu Filmowym w Londynie czy MFF w Rotterdamie. Dwukrotnie zdobyła na nim nagrody. W 2013 roku była nominowana do Nagrody im. Jarmana. Jej prace artystyczne były prezentowane m.in. w Sztokholmie i Londynie. Za A Necessary Music (2008), zrealizowaną wspólnie z kompozytorem Alexem Watermanem, zdobyła Tiger Award dla najlepszego filmu krótkometrażowego na IFFR w 2009.
2008 A Necessary Music (short, co-dir)
2010 The Future's Getting Old Like The Rest Of Us (short)
2012 Agatha (short)
2014 F jak Fibonacci / F for Fibonacci (short)
2015 Ułomne symetrie / Crippled Symmetries (short)